Just some bullshit.

As usual, så är det jävla länge sen senaste uppdateringen, men eftersom det inte känns som om någon riktigt saknar mitt skrivande (förutom lilla mamma.) så har jag inte alls stressat med detta som kallas uppdatering eftersom jag är jävla lat. Trots att det hänt en shitload of stuffs senaste tiden så har jag inte orkat anstränga mina knubbiga fingrar med att skriva långa texter. (btw, så har jag inte ens knubbiga fingrar)
 
Och eftersom jag är en lat skit så orkar jag inte heller börja räfsa upp i hjärnan om saker som hänt, så därför får ni tammefan bara läsa om nylig aktivitet.
Har idag till exempel inte alls orkat fara till skolan, så det blev en förmiddag på stan med lilla mamma, café och skoshopping (det är ju bättre än skola.) Egentligen skulle vi söka efter någon typ av tunn tröja eller topp att ha då det är parteyyytime, för jag är den personen som inte kan ha samma sak på mig två gånger om det gäller att fara ut och festa var det är fullt med folk. Folket bryr sig säkerligen inte om vad jag har på mig, det är ju inte precis som att någon kommer fram till mig "Ouh daaemn bitch! Det där hade du ju på dig förra helgen!" .. Så, allt är ju i mitt huvud men det stör ju ingen annan än min (och mammas) plånbok :)
 
Idag skulle jag också ha kört iväg till halkbanan, men eftersom jag var den enda anmälda och bilskolan inte fått fler som kunde köra så blev det inte av.. Men, om man räknar bort halkbanan, och kommande tordags körtur till Kokkola, så har jag bara 2 eller 3 körgånger kvar, mörkerkörning, some shit på ajokaista, teoriprov och sist men inte minst, uppkörning. Så the shit's closing up.
På tal om ajokaista. Det borde jag ju fan sitta och öva på nu. Verkar det som om jag gör det kanske? Nej.
 
I skolan är det stressigt som fan, förutom igår och idag eftersom halva folket där drabbats av förkylning och kräksjuka. Tur är så har det inte hunnit vandra över till mig ännu, och jag hoppas fan det håller sig borta också eftersom jag inte har den minsta lilla lust att sitta på knä i toaletten 24/7
 
Jag har funderat lite, och tänkt göra något som femhundratusenmiljoner andra bloggare gör, och köra en frågestund. Så, Om någon tycker dom vill fråga något så är det ju bara att fråga. Kan ju också påpeka att jag inte är på något sätt känslig om vad frågorna handlar om. Jag besvarar till och med de tråkiga frågorna :D
Så, FRÅGA PÅ.
 
Nu tänkte jag bjuda på en bild på mig, och en bild på mig och min feta katt Krister (aka Kouip)
 
 
 
Då jag är uttråkad. Extremt uttråkad brukar jag ha en tendens att börja sminka mig halloween-style-ish, och idag var en sån gång jag hade jävla tråkigt och då började jag se ut sådär. Kan ju påstå att det har sett bättre ut då jag målat mig förut. Men katten e ju i alla fall söt.
 
 
 
Nu tror jag att det blir dusch, för er som kansk inte ville veta, och så lär det väl bli lite "underbara" ajokaista.
Men innan ni trycker bort fliken med denna sida på, så ska ni lyssna på lite av Celldweller's remix av Pendulums  "Propane Nightmares"  it's awesome as fuck.
 
 
 
Kom ihåg frågestunden :'3
Hejdå Greger och alla andra som inte heter Greger!
 
-Over and out, Linn-
 
 



Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag saknar ditt skrivande också ;I he er liksom speciellt på ett sätt som Linn er på å he er no jävla bra he ;) Å så tror ja no att ja vill fråg entvåtre saker elä meir tå ja komber på dem. Hah

Svar: hahahaha :D Nåmen tack så myki :'D Ja hödu, fråg på baaaa. Ja svarar på allt från hu mang gang om dan ja skiter ti hu mång steg he e från mitt ti skolan. :DDD
Linn.

2012-11-13 @ 21:48:56
URL: http://emiliasuddenjoy.blogspot.fi
Postat av: lilla mamma

en fråga: Ser Koip TJOCK ut?

Svar: Men fan, nu måst ja ju skriv ner he ;D
Dat stopid Linn.

2012-11-13 @ 22:29:06
Postat av: Emelie FOTO

coola bilder :)

Svar: Tack så mycket! :D
Dat stopid Linn.

2012-11-14 @ 00:09:24
URL: http://emeliesverin.blogg.se/
Postat av: Chaterine

Haha nä, treo är riktigt äckligt men tar bort huvudvärk rätt fort (y) :P

2012-11-14 @ 01:15:56
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Natta - foto och konst

Vilken cool halloweeen sminkning! :D

Svar: Tackar :'D Det är bara övning ännu, tho.. Men man måste ju börja någonstans! :)
Dat stopid Linn.

2013-01-06 @ 21:10:18
URL: http://nattiiwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!