JÄFFFLA AKTIV DAG.

Jag kännerm mig överaktiv idag. Har fått så mycket gjort (enligt mig) och mer kommer det! Tämligen ovanligt eftersom jag är den lataste av dom lata som aldrig orkar göra något och skjuter upp allt till sista sekund och presterar dåligt på grund av att jag måste stressa. Öh. Eller, så är det i skolan. Men då det gäller saker som jag tar på allvar så är det en helt annan grej (:
På tal om att skjuta upp saker... Jag borde börja skriva på min Konsthistorie uppsats om Popkonst och OP-konst.
Fan. Men det suger ju :c
 
Så, nu tänkte jag faktiskt berätta vad jag hittills har åstadkommit idag. 
Var först till bilskolan och bokade alla mina kvarstående körlektioner + halkbana och mörkersimulator/stimulator/whatever... Så då är det väl bara teoriprovet och uppkörning kvar efter det!
Sen traksade jag iväg till grillen och fotade de sista "maträtterna" och efter det gic jag till skolan och hämtade Julias ritplatta som jag ska låna här över veckan så att jag kan fixa listorna lite stiligare... 
Nu är det då det jag ska pyssla med halva kvällen.
 
 
En sak jag har kommit fram till under denna vecka och förra veckans lopp. GLITTERNAGELLACK SITTER SOM STEN. 
Jag lackade mina naglar FÖRRA VECKAN PÅ TISDAG och det mesta sitter fortfarande kvar. Man får fan ta i med stämjärn och hammare och hacka lös det om man inte vill bryta sina andra naglar för att pilla bort det.
(Tillåt mig också säga att det inte ens går bort med nagellackborttagningsmedel. Eller. Färgen går bort men allt glitter lämnar kvar som sten) NOW THAT'S SOME FUCKING HARDCORE NAGELLACK.
Så, om du använder glitternageack, så är du HARDCORE. Kom ihåg det så om någon kommer och påstår något annat så kan du säga det ;)
 
Nu tappade jag helt plötsligt inspirationen och känner mig därför sådär som på bilden. DERP.
Trrött blev jag också. Och så fryser jag.
DET FINNS BARA EN LÖSNING.
GÅ OCH SOVA EN STUND. fast katten kanske vill ha mat först...
 
Hejdå alla som heter Lennart och alla som inte heter Lennart!
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Chaterine

Hehe tack detsamma! :)

2012-11-21 @ 20:12:17
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: lilla mamma

söta Linn <3

2012-11-22 @ 05:14:20
Postat av: bell

nice blogg! :)

Svar: Tack så mycket :)
Dat stopid Linn.

2012-11-22 @ 14:36:56
URL: http://www.itsbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!