HILARIOUS SHIT.

Aah, så jävla bra att Rauski är back in fucking business! En av hans gamla klassiker "Aatelismorso tekee hulluuden tutkielman" är den absolut bästa. Och förstås "Morson ullakolla on hyvä olla" fucking awesome. Tröttnar ALDRIG på Rauski :')
 
 
 
Och i brist på annat så ska jag, i detta inlägg sätta upp skit från youtube som är hilarious eller typ bra musik (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså. Master Of Puppets har fan fått en ny mening. Disss isss fukking awesome.
Nu ska jag dricka lite te och sen förbereda mig för sängen eftersom jag ska upp extra tidigt eftersom jag ska infinna mig vid bilskolan 07:50 för att köra en dubbeltimme till Kokkola i rondeller och på enkelriktade gator!
 
Hejdå alla som heter Birger och alla som inte heter Birger!
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, Gangman Style :D

2012-11-16 @ 11:23:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!