GOTYE KNOWS SOMEBODY THAT HE USED.

Egentligen borde jag sova. För egentligen är jag trött och har huvudvärk, men endå sitter jag uppe. 
Hjärnan är konstig, tidigare ikväll, runt klockan tio, tänkte jag "idag ska jag fan ligga i sängen före midnatt" gör jag det? Tja. Verkar det så eftersom klockan nu är 00:08 då jag skriver preci denna meningen?
Säkert är den minst 00:20 då jag är klar med skrivandet men det kan man inte så mycket åt.
 
Problemet med nätterna för oss "konstnärer" åtminstone oss konststuderande, är att all inspiration till att göra allt kommer sådär elva på kvällen, och jag är den typen att börjar jag rita något eller liknande, så kan jag inte sluta fören jag avslutat det jag påbörjat..
För min motivation till att rita eller göra något kommer mycket i vågor och perioder, samma sak med bloggander,ibland kan det gå flera veckor utan att jag skriver något, och ibland uppdaterar jag till och med två gånger om dagen..
Nu är det en sån period att jg uppdaterar UNGEFÄR varje dag, kan kasta med en eller två dagar...
 
Har även nu lånat Julias ritplatta, så kommer troligen sitta och rita något innan jag lägger mig. Har inte den blekaste aning om vad jag skulle vilja rita men det lär jag ju komma på om jag sitter och klottrar i GIMP en stund.
 
 
AHHAHAHAHAHAH :D Fan jag hatar den här låten.. Tydligen någon annan som gjorde det också :D
Så sköööööön :D
 
Nu ska jag troligen fortsätta kolla på One Piece och sen se om jag då möjligen (mycket troligt) ritar.
 
Godnatt alla som heter Abbath, och alla som inte heter Abbath.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Michelle

hahahhahahahahhah!!

2012-11-23 @ 23:10:58
URL: http://mdaavidsson.blogg.se/
Postat av: Sofie Emma Aurore

Hej där ! :)
Vad fin blogg du har. Spana gärna in min blogg & kommentera lite efter dig,
Kolla gärna på "mest lästa inlägg" ifall det är något av dem som intresserar dig, kan nästa lova att någonting kommer göra't.

Ha en fin lördag. Kram

2012-11-24 @ 19:25:30
URL: http://nattstad.se/sofieaurore

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!