FAFFA SER DIG. bricks will be shat.

Fy fan in i helvete vad det ska vara svårt att få in en enkel liten header. Fick ju sitta tusen timmar med Mikael som förut kunde koda riktigt bra i HTML... Fast det visade sig att det var ganska enkelt endå med headern.. öhöhöhöhö...
Men något som tammefan INTE är enkelt är väl då att få allt på sidan som nu är VITT att bli till SVART. Texten ska bli vit och allt annat ska bli svart, skjut mig långsamt.
Det var nog det som tog mest tid ikväll då vi gjorde många goda försök till att ändra på något men det verkar spela så stor roll var man skriver allt osv.. Men imorgon ska Mikael rota fram sin HTML-kodbok-handbok-whatever och se om det finns några hintar där.
 
Men nu när den lilla bilden äntligen är på plats, så tycker jag den blev för liten, så det förvånar mig verkligen inte om jag har bytt eller gjort den större inom två dagars lopp c:
Idag har jag för övrigt faktiskt bara suttit hemma. Vi har praktik i skolan och jag har fått den uppgift att förnya alla matistorna osv. vid mammas arbete, som är en grill... Dom lite mer "speciella rätterna" ska ha bild och någon typ av design and shiet like dat.
Visst är det helt kul att få experimentera, men då var problemet det att jag nyss laddat ner GIMP 2.6 och jag förstår inte ett jävla skit. Och så har jag så bra bild i huvudet och på papper om hur det skulle kunna se ut, mamma gillar den idén också, men då var det ju det att GIMP inte verkar vilja samarbeta med mig :c
Om man ändå hade en ritplatta, så skulle jag ju fan hur enkelt som helst få den design på affischerna/listorna/bilderna/pappren/whatever som jag vill.. Men. Fan. JAG HAR JU INGEN GODDAMN RITPLATTA :CCCC 
För några ganska många veckor sen så såg jag faktiskt en ritplatta på ett loppis,den kostade bara 15€, och det stod ju inget om den fungerade eller inte så jag vågade liksom inte ta risken och köpa den. För inte vill man ju köpa något jävla skit som är sönder redan vid köpet.
 
Nu blev jag ju också på det humöret att gå ut och fota. Men FAN. Det är ju mörkt ute. Och det är äckligt väder. Och jag har ingen modell den här tiden på dygnet. satan.
Just de. VEM VILL KOMMA OCH STÅ MODELL NÄSTA GÅNG JAG TYCKER JAG VILL FOTA? Har ju fan tusentals bra och totally wicked idéer men det är ju ofta brist på folk. Så, om du bor här någonstans i Österbotten och helst under denna sten kallad Jakobstad så kan du ju lämna en kommentar angående det eller ta kontakt via fejsburken c:
Någon som jag VILL och SKA fota (innan jag dör) är mina kusiner varav den ena du finner på denna bloggen: 
http://emiliasuddenjoy.blogspot.fi/
Och min andra kusin som är hennes syster.
Jag och Emilia, denne person som har den länkade bloggen, har, enligt mig, möjligen lite samma tankesätt och så får vi väl båda lika konstiga idéer och tankar som bara dyker upp sådär. Och jag väntar bara på att få chansen att måla om hennes ansikte till en dödskalle och fota någonstans i en skog eller något i den stilen. Eller med någon av hennes lurviga brunsvarta ponnysar (:
 
Nu kommer ett litet meddelande till Emilia som ni andra egentligen inte behöver bry er om, om ni nu inte riktigt vill :D
 
(EMILIA. JA E 99,9% SÄKER PÅ ATT DU LÄSER DEHÄR. SÅ. NU VEIT DU VA JA HAR FÖ PLANER FÖ DEJ. MUAHAHAHAHHA :DDDD JA MÅST KOMA TI ERT NAN HELG SÅ ATT JA FÅR UTLOPP ÅV MIN BEHOV ATT SMINK Å FOTA. :D)
 

Och, bara för att jag kan och bara för att jag inte har något bättre för mig, så tänker jag lägga upp en jävla random bild av min faffas ögon. HAHAHAHA :D Det var ganska... spontant.. Men. Här sitter man och funderar vad fan man ska lägga upp då man inte varit och fotat på länge, så sitter jag och bläddrar igenom mina bilder och så dyker den bilden upp :DDDD OH GLORIOUS DAY, INLÄGGET BLEV RÄDDAT AV MIN FARFARS ÖGON :D (försök slå den randomheten.)
 
Varsågod och skit ner dig av rädsla.
Som man skulle säga i Kokkola "GÅRR BRAAA" :DDD
 
Nu blev jag helt upp i varv fast klockan är 00:11, så jag borde nog sluta skriva om min faffa, stänga av musiken och varva ner lite XD
 
Lämna gärna en kommentar angående headern eller det om att vara modell!
 
Hejdå alla som heter Gerthrud och alla som inte heter Gerthrud!
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Emilia

Ojojoj he var 0,1% chans att jag int sku si dethär så JAAAA LINN he låter jättebraaaa!!!!! :DDD
Fin header!!! Häls åt Gertrud å all som int heter Gertrud, tillexempel Rudolf.

Svar: JA HE LÅTER BRAAA!!! Ja har som så myki planer. Fundera tilåme på att bland in liti koblod i de hela.. Men he e så dyrt så he får bli rö karamellfärg å vattni iställi :DDDÅ hande lien du hadd! :DDDDDD
Dat stopid Linn.

2012-11-20 @ 23:40:26
Postat av: Hanna Karlsson

Det är så störande när man inte får det att funka...

Svar: Exakt! Och det mest störande var, att det bara var en enda liten parentes som jag glömt bort att skriva, så därav att det inte fungerade..
Dat stopid Linn.

2012-11-21 @ 06:17:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: lilla mamma

:DDDD "faffa ser dig" :DDD fantastiskt!

Svar: men.. farra sir ju dej D:
Dat stopid Linn.

2012-11-21 @ 06:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!