- A MACHINE FOR PIGS -

 
 
The year is 1899. Wealthy industrialist Oswald Mandus has returned home from a disastrous expedition to Mexico, which has ended in tragedy. Wracked by fever, haunted by dreams of a dark machine, he recovers consciousness in his own bed, with no idea of how much time has passed since his last memory. As he struggles to his feet, somewhere beneath him, an engine splutters, coughs, roars into life...
 
SÅ. Detta är då det nya Amnesia spelet som inte ännu släppts ut,från grund och botten var det meningen att det skulle ha blivit släppt Halloween 2012, men av oklara anledningar har det blivit uppskjutet till tidig 2013 (FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU).
Denna nya "A Machine For Pigs" ska enligt källor utspela sig 60 år efter "The Dark Descent" - som var första delen. Nya monster, bättre kvalité, modernare miljö - jag kommer skita ner mig.
Och som ni kanske hör på monstret, som man inte ser, men hör på dess ljud, att det låter ganska jävla MINDFUCKING. Så. Ja, jag väntar med iver på att få spela men tillika inte..Vilket dilemma jag har.
 
Idag har jag faktiskt varit i skolan och vi har börjat på med vår Performance kurs, som varar fram till jullovet, det vill säga fyra veckor. Har också tillsammans med Maria varit på möte för Novias konst- och musikstuderande och YA!s konst- och musikstuderandes julfestplanering.. Så där har vi att göra, planera och fixa julfest till troligen över 100 pers. förstås tillsammans med några andra, men endå, det är mycket jobb. Fast kul ska det bli! BRINNER JU FAN FÖR DET HÄR NU :D
Ikväll blir det nog till att öva på ajokaista (wuhuu), skriva på konsthistoriaföredraget om pop- och OPkonst samt ta reda på lite fakta om installationskonstnärer som vi kallt ska berätta om imorgon. Det blir dock ingen uppsats av något slag, vi ska bara kunna berätta lite kallt om dessa vad de gör, var de är födda och lite om deras arbetsstil samt vad de har för kända verk. De två som blev valda åt mig är; Catti Brandelius aka. Miss Universum och Rebecca Horn. Ska bli helt intressant och det känns mer fritt eftersom vi inte egentligen behöver skriva ner något, endast berätta och visa lite bilder (:
 
Nu är min dator så jävla slö for some unknown reason, så jag antar att den "gamle" stackaren vill startas om :p
Hejdå alla som heter Sven och alla som inte heter Sven!
 
-Over and out, Linn-
 
 



Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

Meeeeeeen, fyfan för skräckspel, haha! Mitt lilla hamsterhjärta klarar inte av sånt där...

Svar: Vet du. ... .. . . .. ..
INTE MIN HELLER :''''''DDDDDDDDDDDD
Fast, dum som jag är spelar jag ju ändå XD
Dat stopid Linn.

2012-11-26 @ 16:14:14
URL: http://emmagency.se
Postat av: lilla mamma

Linn, sen när spelet har kommit ut å du har skitit ner dig av skräck så kan du ju ställa dig att stirra på mig mitt i natten då jag sover min skönaste sömn. Jag finns för dig i alla lägen. Jag lovar. Även då du har skiti ner de. kanski.

Svar: BRA. Tå får du hjälp me att tvätt klädren å tork upp :)
Dat stopid Linn.

2012-11-26 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!