SWEET PONIES...

Denna dagen har spenderats på ponnytrav  i Torsviken... Därav var jag tvungen att vakna redan klockan 10.. ... 
Fick veta igår att mamma skulle upp före klockan åtta följande morgon (alltså idag), och så råkade jag vakna av mig själv utan att veta vad klockan var, men jag hörde mamma så jag kunde ju bara anta att den var före åtta eftersom hon fortfarande var hemma.
Fem minuter senare ringer alarmet på telefonen. Goddammit. Så visade det sig att hon försovit sig och vaknat nyss. Vilket betydde att jag inte fick sova två timmar till :C (SADDEST FACE EVER.)
 
Så, har som sagt fotat på ett ponnytrav idag, och jag har officiellt invigt att ha leggings under byxorna eftersom jag kom fram till att jag troligen skulle frysa häcken av mig annars eftersom jag i princip bara var stilla, gick kanske någon meter och växlade mellan att stå och sitta, HUR JÄVLA BRA VÄRME FÅR MAN AV DET DÅ? D:
Och nu har jag suttit framför datorn med bilder sen klockan fem, nu är den kvart i åtta. MINA ÖGON ÄR FYRKANTIGA. Och så har jag ätit för mycket ostbågar. SÅ NU MÅR JAG DÅLIGT!!!
Och nu fick jag huvudvärk också :'c Och hicka :'c
 
SÅ SÖTA PONNYSAR. Jag vill också ha en liten ponny att gosa med >:C Helst så liten att den rymms in i mitt rum.



Kommentarer
Postat av: alexandra

Så söta hästar :')

Svar: Thanks :'D
Linn.

2012-08-17 @ 13:48:36
URL: http://gonnalivemylife.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!