KÖRKÖRKÖR... SVÄNGSVÄNGSVÄNG!!!!!!!!!!!

Idag. Kan man säga att jag nästan han nackspärr. Är inte värst förvånad över det heller med tanke på hur jävla mycket headbang det blev med Emma igår. Good stuffs. Yes, var som sagt med Emma igår, och vi invigde villa-avslutnings-kvällen med AMNESIA och pooped in our paaants... Sen fick datorn nåt jävla damp fel och återvände till "skrivbordet" hela tiden för att det öppnade internet for some fucking strange reason, säkert bara för att visa att det inte gick att ansluta till internet. NOSHIT? Klart att det inte går att ansluta till internet om jag inte är uppkopplad O_O
Piece of shit dator.
WELL, då vi blev så jävla less och fick rage på att det hela tiden for tillbaka till skrivbordet stängde vi av skiten och spelade Need for Speed Most Wanted. Det är seriöst det bästa bilspel jag någonsin spelat. FUCKING AWESOME love to that game!
Lovar dessutom att om vi haft ett fönster öppet skulle hela kvarteret ha hört då jag fick rage och ropade "KÖRKÖRKÖRKÖRKÖRKÖRKÖRKÖRKÖR..... väntvänt... SVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNG!!!!SVÄNGSVÄNGSVÄNG KÖRKÖRKÖR!!!!!!!!!" 

Det humoristiska är att om man säger "kör kör kör kör kör" tillräckligt snabbt så låter det som "kön kön kön kön" ... For your information.
 
Resten av kvällen gick väl åt att dampa omkring på youtube och kolla på shit som "Karlsson på golvet" .... HAHAHAHAHAHAHHA fy fan jag dör X'D S¨ånt är mycket roligare på natten än på dagen :_
Och så var det ju Rammstein som nu nästan lett till nackspärr.. Awesome. Avenged Sevenfold fick jag faktiskt lyssna på också (Emma va såpass snäll).. I och för sig stängd hon av de då hon påstod at jag blev fö vild.. O_O
WELL, what else would anyone expect då jag lyssnar på AVENGED fucking SEVENFOLD och ser deras musikvideor i en jävla stor tv medd jävla bra ljudkvalitet (hög volym dessutom.) 
 
Om man går från gårkvällens händelser till gårdagens EFTERMIDDAGShändelser, så longerade jag lilla Mistral med SADEL för första gången! Och han uppförde sig ganska så exemplariskt (: Bortsett från slutet då han råkade trampa upp lite sand som var ljusare (eftersom den var våt på ytan), det var absolut farligt, så han hoppade, galopperade och bockade lite varje gång han skulle över den lilla ljusare fläcken.. Men det var ju i och för sig inte ett problem..
Idag ska jag väl också longera honom with da saddle antar jag! :) Ska bli intressant att se hur detta artar sig!! :)
Och nu, lite bilder på lilla Mistral med lilla sadeln på! :D 
Credsen för bildern får Anni Johnsson!
 
Och bara för att jag har lust, så kommer lite macrobilder. 
Perus grej, yes me know men that doesn't change the fact that jag råkar gilla macro (;
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!