Jävla kärring D:<

Idag (IGÅR - rättare sagt) då jag varit i stallet och longerat Mistral och var på väg hem med cykeln stod en tant med en hund på smma sida vägen som jag cyklade på och väntade på att en bil skulle passera så hon kunde gå över vägen.. Då bilen passerat var jag typ en meter ifrån henne, och kärringen börjar gå över vägen med sin fula, svankryggade hund!!!!!
Hade så lust att ropa efter henne "BITCH, GET OUT OF MY WAY, GOD FUCKING DAMMIT" men eftersom jag är en snäll flicka med självkontroll så höll jag emot frestelsen att göra det :3
I mean, ser man fan inte en cyklist som kommer en meter ifrån en? Blinda kärring..
HEY. hon kanske var blind. och den svankryggade hunden var en såndär blindhund? THAT DOESN'T CHANGE THE FACT THAT I WAS ABOUT TO RUN OVER HER. Om det var en blindhund så skulle ju den fan ha stoppat henne eftersom den måste ha sett att jag kom. Jävla kassa blindhund, försöker du ta livet av din ägare?!?!?!?!??
 
OK. Enough with the kärring and dog-rage.
 
I förrgår (eftersom det är måndag nu c:) upplevde jag nostalgi med Emma. I had this urge I couldn't resist. ATT SPELA PS2, racing spel, and stuff like dat. Så. Hon kom hit. Vi spelade nåt Tokyo Drift-or whatever. IT WAS FUNNY. Men, om jag kör lika förjävligt i verkligheten som jag gör i bilspel så kommer jag fan aldrig få körkort.
Om nu inte alla håller sig inomhus och jag är beredd att betla stora summor i skadestånd (A)
Vi spelade till och med HARRY POTTER och HUGO. Aaaaah, vilka minnen då man spelade Hugo på datorn och då man dog, knackade han på rutan och frågade vd man höll på med.... awesome. Dom som int har spela Hugo då dom va små, HAR INGEN BARNDOM.
... GODDAMMIT. I STILL HAVE THIS URGE TO PLAY CAR-RACING-GAMES.
 
 
... För att från det gå över till stallet.... :D 
Longerade som sagt Mistral idag (JAGMENARIGÅR), det gick bättre än i fredags eftersom han inte alls kom inåt lika mycket. Visst hände det, men han verkar börja förstå att man ska "hållas i ringen" lite bättre än vad han sist gjorde! :) Snart blir det även att testa med sadel på ryggen och kanske inspänningstyglar.. Ska även prova longera Liss, kanske imorgon (:
 
OCH PÅ ONSDAG BÖRJAR SKOLAN IGEN O_O oh mah gadh. Samma linje men ny plats, vi flyttade ju från Nykabi till Jakobstad.. Kommer så tappa bort mig.. "Ingången vid Runebergsgatan" WHERE THE FUCK IS RUNEBERGSGATAN? "andra våningen" HUR FAN HITTAR MAN TILL ANDRA VÅNINGEN?! 
Goddammit.
 
 
Nu kommer det väl lite bilder från longeringen av "lillkillen" som är 6 år O_O
 
 
Och credsen för bilderna går till Anni Johnsson! :)



Kommentarer
Postat av: Malena

Hugo på datorn tå man va lill FTW! Ja ägd typ varenda hugo-spel som existera :D

Svar: NOWAAY. Jag hadd typ eitt spel... elr två... Men yes, di som int har spela Hugo på datorn tå di va lill har int na barndom!!! :D
Linn.

2012-08-25 @ 19:23:38
URL: http://kiwipaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!