I'll wear a fucking DRESS.

Har just kommit fram till, att i så gott som alla andra inlägg har jag klagat på hur jävla KALLT det är. Nu är det så jävla VARMT! Precis samma sak varenda jävla år, det är "kallt" veckan/veckorna före skolan börjar och sen då skoln börjat så då blir det plötsligt +25 jävla grader. OCH DÅ MÅSTE MAN JU FAN SITTA INNE. HUR KUL ÄR DET? Då vill man ju vara ute, vara i stallet eller annars bara vara cp någonstans på nån strand. Men nej, där sitter man i skolan. I och för sig så har vi dessa två dagar det varit varmt, varit ute ganska mycket i skolan.... Igår gick vi till exempel till skolparken, och idag gick vi till Aspegrens trädgård och sen till skolparken.. Yes, yes, great att man får vara ute. MEN. Det SKULLE ha varit skönt om man haft typ shorts och en tanktop på sig, men nu var ju situationen denna att jag för fan var fullt påklädd med svarta byxor och svart t-shirt. Samma sak idag, bara att det var en svart TRÖJA istället. God fucking dammit. SÅ imorgon ska vi tydligen till Vaasa med da school och kolla nån utställning. DÅ TÄNKER JAG FAN VARA REBELL OCH TA KLÄNNING. Men bara därför kommer det regna, åska och allt annat skit bara för att jag förberett mig med en jävla klänning. Det vore min typiska skit-tur.
Just ja, vi började ju skolan på onsdag... Och vi flyttade ju från Nykarleby till Jeppis, LITE storleksskillnad på byggnaderna och jag lovar att jag fan kommer tappa bort mig i den där jävla labyrinten ännu i vår då man ändå gått där mer än ett halvår. Jag älskar mitt lokalsinne... ... ..... ... .. Eller så inte.
 
För övrigt longerade jag Mistral med inspänningstyglar idag, gick superbra med tanke på att han aldrig blivit "utsatt" för det förut, så hans respons till inspänningstyglarna var inte så dålig som jag tänkt det skulle vara! :D 
Så longerade jag Liss också.. Jag lovar att jag skulle ha kunnat kasta longerings spöet i huvudet på henne och hon skulle inte ha reagerat O___O... Hon reagerade inte fören jag daskade till henne på röven med pisken, förstås inte hårt, men ändå så att hon skulle förstå att detta är något man ska vika undan för och inte stå och glo på och bli ännu latare än tidigare.. Efter det hade hon helt bra fart på :3
Hon var förresten världens myyyysigaste idag :''3 Stod jag framför henne skulle hon upp med mulen i mitt ansikte eller vila sin haka på min axel :'') DESSUTOM så fick jag TILL OCH MED kratsa hennes hovar för första gången idag!!!!! Då jag först började sköta henne osv. så fick jag inte ens borsta hennes ben utan att hon flög tre meter upp i luften och steppade omkring... Nu får jag borsta hennes ben ända ner till hovarna och även kratsa hovarna.. FRAMSTEG :DD
 
 
Jag känner mig annars full av all sorters inspiration till att göra något.. Vara aktiv liksom... Då jag cyklade från stallet började jag till och med fundera på om jag skulle ta en JOGGINGTUR direkt jag kommit hem, bara byta om och sen sticka iväg. VAD FAN HAR HÄNT MED MIG? O____O 
VAD HÄNDE MED DEN LATA LINN SOM KNAPPT ORKADE LYFTA RÖVEN FRÅN STOLEN FÖR ATT GÅ PÅ WC? 
Dammit, jag är nog allvarligt sjuk.
GJORLMHLBTHEMHBKLTEHMHKLTEKHLTEMKHLET OCH SÅ KOM JAG JUST PÅ ATT JAG BESTÄLLT TVÅ BIL-RACING-THINGY-SPEL. Those are fucking AWESOME. CAN'T WAIT TO GET THEM!!!! Kommer fan sitta uppe hela jävla natten... Eller tills jag rage-quittar.... Vilket händer ganska så ofta då jag spelar något... hrm..
WELL WELL, tömörröw, Vaasa med da school.. Så det blir väl lite shopping efter utställnings-besöket och det alternativa ateljébesöket.. (:
 
 
Credsen för bilderna går denna gång till Jenny From (:
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!