F*ck the weather.

The fuck? Har just flyttat hit från blogspot.com, och jag måste erkänna att jag inte förstår ett skit om hur man får in någon typ av header här... På blogspot var det ju bara några klick och att välja en bild, med vadan detta? Måste man vara ett geni på kodning för att få in en simpel bild?
HOWEVER.
Den här bloggen kommer då framförallt innehålla olika typer av konst, främst foto för er som inte såg texen där uppe :p
Jag antar att jag skulle skriva om min vardag om jag skulle haft något att skriva om, men problemet är att jag inte riktigt har det, och jag råkar ogilla bloggar var det står "Har sovit till klockan ett idag, åt mat, varit med vänner och nu ska jag kolla film" ..... Vem fan är egentligen intresserad av att läsa sånt? Det är tammefan en mening.. Ska jag läsa en blogg om vardag så vill jag ju ha en saftig bunt text att läsa om intressanta saker..
Ofc kommer jag ju skriva lite nu som då vad som skett om jag tycker det är tillräckligt intressant att jag ska kunna dela med mig av det, men, as I told you, mest bilder.
Troligen kommer det dyka upp inlägg om hur det är i stallet, eftersom jag har en förkärlek till hästar. På blogspot hade jag en "hästblogg" som jag kombinerade med min vardag, sjuka händelser i skolan osv. Men eftersom min häst gick bort i februari så hade jag inte något att skriva om. Men nu rider jag en häst, och möjligen snart en till, så inlägg om det kommer säkert att ploppa upp nu som då!
Pooop, för er information, så blir det fotografering med Lillemo idag, ell,er ikväll om man ska vara exakt om det pissiga vädret upphört, det vill säga.. Regnar intejust nu, men det regnade nonstop hela dagen, kvällen och natten igår (är förvånad att vi inte har översvämning) .. Så jag är inte speciellt förvånad om änglarna pissar ikapp just fören vi ska iväg... Fan ta skitvädret, vart är sommarn?
 
 
   På bilden finns även Emma från  http://emmasbox.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!