Bear, you dipshit!

Bear, you dipshit! What have you done? D:
 
Vaknade imorse.. (klockan 11:30...) och såg att solen sken, det såg varmt och skönt ut och jag hann redan tänka att jag inte behöver ta tröjan på då jag far till stallet. Fuck that shit, då jag kommer ner och kollar på temperatur-visar-grejen sår det inge mindre än 13.5 grader. SOLEN SKINER. DÅ SKA DET VARA VARMT FOR FUCKS SAKE!!
Had this urge att fara till stallet igår kväll, så dit for jag förstås och hade väntat mig en mysig rykt-stund med Liss, men så hade jag ju helt glömt bort att Mikael var på trav med andra hästen, Mistral.. Vilket betydde att han hade med sig lådan med ryktborstar :c very well, får ta och köra den mysiga rykten idag då c:
 
Något jag också kom fram till igår efter inte så lång tid av tankeverksamhet, var att förra året började jag använda min hösttjacka.. i OKTOBER.. Typ någon vecka före höstlovet.. Nu blir det väl fan till att börja använda den redan första dagen i skolan om vädret ska se ut som det gör ;___; Och så måste man väl ta till med vinterjackan i oktober... MEN!!! Jag klagar alltid på att det inte är snö på julafton (det ska tammefan vara det) men nu, då det har varit så kallt kanske det kommer snö ... FÖRE jul till och med.. Dat would be awesome.
Men eftersom finska klimatet är vart ryggraden slutar så kommer vi säkert ha +10 grader i mitten av december. Skulle inte förvåna mig.
 
Nu vill jag till stallet. Men jag vill inte fara ut och frysa röven av mig. Sitter mycket hellre inne och kollar på nån bra film med ett par sköna  tofflor än hoppar på cykeln och trampar iväg till stallet :c Hjärtat säger stallet men hjärnan säger soffan + täcket + film.. Kanske jag kör en soff-dag och tar stallet först på kvällen? c:
 
 
 
 
 
http://flukedude.com/theimpossiblegame/  - Detta spelet är OMÖJLIGT. det var räknat till 156 försök då jag klarade mig förbi en del, och just då jag blivit så nöjd och glad över det, tror ni inte att spelet stoppas och en text kommer upp "BUY FULL VERSION TO CONTINUE THE GAME" .... FUCK THAT SHIT. :'c
 
 



Kommentarer
Postat av: Lova

HAHA, var med om precis samma sak igår med. trodde det skulle vara varmt ute eftersom solen sken, men ack nej, när jag kom fram till stallet och klev ur bilen så var det 15 grader ute, man höll ju på å frysa ihjäl! ;s

Svar: Jadu, man kan ju bara dra slutsatsen att vädret sannerligen är bra på att luras!! (:
Linn Snellman

2012-08-09 @ 13:55:29
URL: http://flickor.blogg.se
Postat av: mamma

:D Härliga Linn!
Skulle inte tro att jag är din mor. Din skrivarkonst är underhållande!

Svar: :DDDD Well, de måst väl vara lite underhålland så folk orkar läsa? :'D
Linn.

2012-08-09 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!